القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببته وتزوجت اخيه كاملة

رواية احببته وتزوجت اخيه كاملة

رواية احببته وتزوجت اخيه كاملة

بدأت الحكايه لما كانت حبيبه ومصطفى ف 3ثانوى كانو ف نفس المدرسه ولكن كل واحد ف فصل وكانو جيران
مصطفى كان بيحب حبيبه جدا ولكن هى مكنتش واخده بالها اوى بس كانت بتحس بنظراته ليها
#بيت مصطفى
خديجه والده مصطفى:هتاكل ى حبيبى ولا هتروح الدرس الاول
مصطفى: لا ى ماما انا مستعجل هتاخر لما اجى ى خوخه ناكل سوا
خديجه :هههههههه حد يقول لأمه ى خوخه
مصطفى: وف حد امه حلوه كدا ف الدنيا

رواية احببته وتزوجت اخيه 

طلع أحمد اخو مصطفى ع صوتهم اوووف مش هنخلص من الصوت العالى دا ابدااا
احمد بيغير من مصطفى لأنه اصغر واحد وسائل أن مامته بتحبه اكتر منه ومدلعاه ودا طبعا مكنش صح
خديجه: طب قول صباح الخير الاول
احمد: هو فين الخير دا يعنى اصحى غصب عنى بسبب صوتكو وتقوليلى صباح الخير
خديجه: ى ساتر ليه كدا ى ابنى ،طب قولى ى حبيبى تفطر اجهزلك الفطار
احمد: لا انا هلبس وانزل الكليه عندى محاضرات
كل دا وكان مصطفى بيلبس علشان ينزل الدرس طلع مصطفى من اوضته وراح عند كلمته وقالها اديكى ى خوخه ع المواصلات😂
خديجه: قول بقى كدا ههههههههه
مصطفى: بكره اخلص ثانوى وادخل كليه واصرف ع نفسى وبرضو اقولك هاتى المواصلات ههههههههه
خديجه: خد ى عمرى اللى انت عاوزه من الدولاب
اخد مصطفى الفلوس وباس ايدين مامته وخرج

تحميل رواية احببته وتزوجت اخيه كاملة

#ف بيت حبيبه
لا ى حبيبه انا مش موافقه.
علشان خاطرى ى ماما دى رحله المدرسه عملاها وانا عاوزه اطلع قبل ما فتره الامتحانات تيجى منها اغير جو ومنها ابقى مع صحابى
امينه والده حبيبه:انتى عارفه أن انا بخاف عليكى انتى بنتى الوحيده وكمان باباكى مش هيوافق
حبيبه: لو ع بابا انا هقنعه بس انتى وافقى بقى
امينه: اعمل ايه مش بقدر ارفضلك طلب
حبيبه: ههههههههه بحبك اوى ى ماما انتى اغلى حاجه ف حياتى والله هخرج انا بقى علشان عندى درس وانتى بقى مهدى لبابا كدا ع اما اجى
امينه: هههههه كمان انا اللى همهد ماشى امرى لله
خرجت حبيبه ونزلت وقفت تحت البيت تستنى تاكسى وواقفه تبص ف الكتاب وبترفع عيونها شافت مصطفى واقف ع الجهه التانيه من الرصيف وبيبصلها جااامد
كانت دائما حبيبه حاسه ب أن فيه حاجه جواه ليها نظراته مبينه اووى بس ولا مره هو قال ليها حاجه وكلامه معاها مش اكتر من جيران
فجأه لقيته ماشى بأتجاها ووقف قدامها😲
مصطفى: ازيك ى حبيبه عامله ايه
حبييه: الحمدلله وانت
مصطفى: كويس الحمدلله، ايه نازله الدرس
حبييه: ايوه وانت كمان صح
مصطفى:ايوه ممكن تيجى معايا ،يعنى نروح سوا
حبيبه: هاا، مش عارفه والله ى مصطفى بس علشان محدش يشوفنا ويقول حاجه
مصطفى: حد مين اللى يقول عليكى حاجه دا انا اقطع لسانه
حبيبه: هههههههه والله طب براحه مالك اتعصبت اوى كدا
مصطفى:ههههههه مش متعصب خالص اهو ،يلا بقى ولا ايه
حبيبه: اوك يلا بينا