رواية اغتصبوني من اجل الميراث الفصل الثاني كاملة
انا اتفاجئت ان جارتي قلتها لازم اشوف الحجات الا بتحكي عليها دي ازاي انتي وجوزك
قالتي طيب هخليكي تشوفي بس بشرط دي حجات أسرار اوعي تحكي لجوزك عليها عشن عيب احنا ستات
قلتها انا صغيرة اه بس دماغي كبيرة يعني خليني اشوف انتي بس
قالتي طيب خليها لما تجي فرصه
قؤلت ماشي وبدأت انتظر الفرصه الا حكتلي عليها
يوم واتنين وفي الفترة دي كنت عادي بس دماغي مشغول وبفكر في كلامها كتير
انها وصفت لي كل شئ عندهم
عكس كل إلا أنا عيشاه مع جوزي خالص
وبدأت اتخنق من جوزي لان كل مرة اكون مشتاقه ليه لازم انا إلا ابدا
زهقت من كدا حاسه اني في حاجه ناقصه في الموضوع ده
وبعد كام يوم دخل نفس المعاد الا صديق زوجي الغريب بيجي فيه اول ما عرفت انه
وفي الليله دي نزلت باليل تحت قؤلت احط علف البهايم قبل منام
نزلت ولما فوت علي الغرفه الا جوزي قاعد فيها هو وصديقه حسيت بحاجه مش طبعيه حسيت اول ما شافوني معديه انهم زي الا حسو بالشرطه بدو يعدلو في نفسهم قؤلت يمكن انهم بيشربو حشيش وكدا خافو وقالو في حد غريب دخل البيت والا حاجه
طلعت انا برة حطيت العلف البهايم ودخلت كان الجو سقعة وبرد فاليوم ده
وانا داخله طالعه فوق جوزي نادي عليا قالي مالك في ايه بقؤله مفيش كنت ببص علي البهايم قالي طيب اطلعي من البرد ده
رواية اغتصبوني من اجل الميراث كاملة
وانا موجود متخافيش عالباهايم انا صاحي قؤلت له طيب
وبعد ساعتين في نص اليل طلع جوزي ومارس معي بدون مداعبه مني وبدون ما ابين له الطلب انا غير الأول بس بردو مش هو إلا أنا كنت بفكر فيه
صحيت تاني يوم بسأل جارتي بقؤلها انتي بقي بتكذبي عليا وتقؤلي انك كل يوم انتي وجوزك بتعملو كدا
والا ايه
قالتي لا واكذب عليكي ليه يعني
قلتها انتي قلتي هتخليني اشوفكم وبقالي اسبوع اهو ولا سالتي ايه يعني طول الاسبوع مش عملتو
قالتي انتي مجنونه هو انتي فاكرة اني بقؤلك هخليكي تشوفي تبقي هتشفويني انا وجوزي والا ايه. بقؤلها اه اومال اشوف ايه
ضحكت بصوت عالي وقالتلي انتي مصيبه خالص انا مش قصدي كدا خالص
بقؤلها اومال قصدك ايه
ضحكت وقالتلي ازاي ده
قلتها والله زي ما بقؤلك كدا
قالتي لا صعب اصدقك في كدا احنا عرب وجوزي اكتر من كدا كمان
قلتها لااااا يبقي انا عندي حاجه غلط انا هقؤم لأحسن علي رجع
ومشيت من عندها جهزت الغدا لجوزي وانا تفكيري ذاد اوي في الحجات دي
وكمان لما شوفت الفديو حسيت بجنون عقلي كيف جوزي مش زيهم كدا
اكيد فيه حاجه غلط
وبدأت اتخنق من جوزي ومن البيت كله
وفي وسط الأسبوع يأتي صديقه المميز الغريب ياخد اكتر وقت معاه ويطلع ينام ولا يفكر يلمسني
جيت في يوم كان صديقه المميز ده وصل وكان جوزي خرج ينزل البلد يشتري سكر وشاي
واتاخر
وانا طالعه فوق لقيت صديقه ده بينادي علي جوزي قؤلت له نزل البلد لسه مجاش قالي منا كلمته بالتلفون وهو جي دلوقت بس قالي ادخل قؤلت انادي
دخل وقعد وانا طلعت شقتي وبعدها رجع جوزي
وقعد معاه
وانا بدأت احس بخنقه من القعده دي قولت هنزل اقعد برة البيت في الهوا
ونزلت عديت علي الغرفه طالعه برة لقيت الغرفه مقفؤله حسيت بحاجه غريبه اول مرة يقفلو الباب
طلعت قعدت قدام الباب وشباك الغرفه قريب مني
بدأت اسمع أصوات عجيبه
ركزت تاني سمعت نفس الصوت صوت زي راجل مريض بيتوجع من شئ
قؤلت احاول أقرب اكتر وسمعت الصوت اكتر وهمسات وهوس بدأت ارتبك واعصابي سابت وحسيت بخوف حاجه غريبه والدنيا ليل
عايزة انادي علي جوزي وخايفه يقؤلي ايه نزلك دلوقت تقعدي بره
قؤلت هدخل اطلع شقتي انام احسن ودخلت جوة وهفوت عالغرفه رايحه للسلم وسمعت الصوت اعلي واعلي قؤلت لازم اعرف فيه ايه
بدأت أقرب من الباب وابص من مكان قفل قديم في الباب ومكانه مخروم بدأت أقرب وابص منه وكانت المصيبه الا نزلت عليا ممما رأيت