القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية كيد النسا كاملة - دودا حودا

رواية كيد النسا كاملة - دودا حودا

رواية كيد النسا كاملة - دودا حودا

رواية كيد النسا اخر ابداعات الكاتبه الشابه دودا حودا وهي شهيره جدا بهذا الاسم وتقوم بنشر العديد من الروايات من خلال موقع الواتباد وغيره من المواقع المهتمه بالروايات ..

انا ثريا بنت عندي ٢٥سنه من الارياف بابا وماما متوفين وعايشه مع مرات عمي وعمي مسافر السعوديه وانا عايشه معاها ومع بنتها وطبعا مش خلتني اكمل تعملي واشتغل في مصنع لتجميع الفاكهه في بلد جنبنا وانا كان يعتبر بلا مبالغه وحقيقه أن بيجي يتقدم كل أسبوع عريس وطبعا مش لازم أوضح مرات عمي بتعمل اي عالشان خاطر بنتها شوفت اوحش معامله واهانه منها وهي مكنش في قلبها رحمه مرتبي كان عالطول اول باول معاها عالشان هي شيفاه أن لازم اقعد بلقمتي ومكنتش بقدر اقول لا انا فعلا ضعيفه الشخصيه معاها ومش بقدر اخد معاها حق وكنت بقول اهو احسن من القاعده لوحدي وفي يوم وانا رايحه الشغل الصبح

ثريا :صباح الخير يا مرات عمي صباح الخير يا داليا
مرات العم :اهلا ياختي رايحه الشغل متاخره ليه
ثريا :راحت عليا نومه انا مخلصه غسيل السجاد متاخر بليل
مرات العم :امال هتفتحي بيت ازاي وانتي فاشله كده
ثريا :انا فاشله ده انا شايله البيت علي كتفي يا مرات عمي وداليا وبطه مش بيعلموا حاجه
مرات العم ؛اخرسي دول مافيش اشطر منهم بس قولت اكسب فيكي ثواب واعلمك
ثريا:انا سهرانه في الشغل انهارده عالشان اعوض التأخير بتاع الصبح يلا سلام وركبت ثريا العربيه وكل تفكيرها امتي ترتاح من الهم ده وتخلص وتتجوز بقي ويبقي ليها بيتها ووصلت الشغل
ثريا :صباح الخير يا بنات
شيماء :صباح الخير اي جيتي متاخره ليه
ثريا:العيد قرب واكيد شايله البيت علي دماغي
شيماء :منها لله مرات عمك دي ربنا يريحك منها يارب
والناحيه التانيه واقف سيد ومحمد
سيد :يابني ريح نفسك وروح قولها انك بتحبها
محمد :مش عارف كل ما اقول خلاص هقول حاجه تمنعني
سيد :علشان عبيط البت حلوه ومش هتفضل مش مخطوبه كتير الحق وقولها
محمد :انهارده بعد الشغل عقولها ويارب متكسفنيش
سيد :باذن الله ياصحبي مش هتكسفك

وخلصوا الشغل ومحمد وقف ثريا
محمد ؛انا عايز اتكلم معاكي كلمتين
ثريا :تحت امرك اتفضل
محمد :بصراحه كده انا معجب بيكي وعايز اتقدملك ومش هلاقي وحده احسن منك تكون مراتي وام عيالي
ثريا :وشها احمر واتكسفت
محمد :بوصي والله انا عارف اني لازم اجي البيت واتكلم بس انا معرفش اي حاجه عنك
ثريا :انا ولدي وولدتي متوفين وعايشه مع عمي بس هو مسافر ونازل في العيد اول ما ينزل حدد معاه ميعاد وتيجي تقابله
محمد :انتي بتتكلمي جد والنبي
ثريا بعد اذنك ومشيت فرحنا جدا وغصب عنها الجيبه بتعتها شبكت في عربيه كانت مركونه فاقطعت الجيبه قطع كبير
وثريا بقت ماشيه ماسكه الجيبه بايدها وفي العربيه اللي هتوصلها البلد كان فيها شابين قاعدين في العربيه بيشربوا حشيش ولما ركبت ثريا طفوا السيجاره
ثريا :ممكن تطلع لو سمحت وهديلك الفلوس اللي انتي عايزها
السواق بس في المرايا بيكلمها لقاه الجيبه مقطوعه وهي مسكاها باديها طبعا يا انسه تحت امرك ومشي وعينه كانت عليها وغير الطريق
ثريا :انت رايح فين البلد مش من هنا
السواق طريق عالشان نوصل بسرعه وفي مكان زراعي مفيهوش حد وقف العربيه
ثريا اي فيه اي وقفت ليه
السواق :ششششش اخرسي مش عايز اسمع صوتك
ثريا والنبي سبني امشي
الولد التاني ضربها علي دمغها اغم عليها ونزلوها واغتصبوها وسبوها ومشيوا
وفاقت ثريا لقت هدومها مقطعه فضلت تصوت وكان الفجر قرب ياذن فضلت تمشي لحد ما لقت الطريق
وركبت عربيه ووصلت البلد وروحت البيت

مرات العم فتحت ليها :ينهار اسود اي اللي عمل فيكي كده
ثريا:الحقني والنبي يا مرات عمي
ودخلت وفضلت تعيط
مرات العم :ينهار اسود انتي بقيتي عار علينا ولازم تموتي يا فاجره ..